< Home

Art Studio Mainstreet 16A :)

                                                                                            


Vi handlade, åt, bakade, och såg film. Vilken kväll vi har haft.
Tända ljus, rökelse (som påminner om julen), mjölkrig m.m
Mer bilder kommer på facen när Mange har samlat ihop sina tillhörigheter här hemma:P
 Vi såg favvo filmen Step Up 2; The Streets , snacka om att man blir hur pepp som helst på att dansa loss. Underbart!
Sist jag såg den var jag hemma hos Ia och jag fick träffa fröken Bella för första gången,härliga minnen. 
Hur som helst grym kväll, tack tjejer verkligen!
Jag kastade ut brudarna när jag såg första gäspningen av V.B då sprang jag över till syrran och Petra som skulle se på Pineapple Express. Yster somnade efter 30 min och jag höll på att somna mot Petras axel 10 min efter det. Så roliga var vi att se på film med, Sorry P :)



Här bredvid kan ni se lite av våra konstvärk.. det är bara fantasin som sätter stopp för konsten. Haha!!







   HAHA!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0