< Home

News!

So silent
No violence
But inside my head
So loud and clear



Klart jag fick huttra på väg till jobbet i morse, men ack så förberedd jag var.
Hemliga vapnet , underställ mina vänner!
Denna dagen går nog till historiens ensamaste på konfektionsavdelningen.
Chefen kommer fram till mig på morgonen och förklarar att jag blir själv där och har kassan.
Först trodde vi att snöstormen skulle hålla folk inne men kunderna kommer som trogna vänner.
Mössor, vantar, underställ, kängor.. you name it!
Jag har med varit praoelev i 8,an och förmodligen tyckt att livet är orättvist men va fan..
Ryck upp dig pojk. Om inte annat gå och göm dig!

På vägen hem så slogs jag av hur tyst det var ute, snön har gjort sin del i det vill jag lova.
Älskar snö och kyla så länge jag har rätta kläderna. Vilket jag egentligen inte har,så lite shopping och sen till backen..PLEASE?!
Vill åka bräda och det nu!
Närmaste jag kommit den upplevelsen dom senaste månaderna är street-surfingbrädorna i butiken(Erik har lektion emellanåt, haha!) och  lite på longboarden, men Tuppa och jag har lyst med våran frånvaro där så det kan inte räknas.
Begär bägaren är full.

Alla älskar vi den första snön som kommer och stannar, jag har dock bara ett MEN att tilläga och det är ett stort sådant.
Mami kanske INTE kan komma hem nu. :(

Emelie får ett samtal från Kosovo.

Hami Live News

Mami kommer hem, två andra kvinnor från hennes "grupp" fick inte åka imorgon!
Like I care.. NOOT:)
Det är läge för lite SAMBAMOVES!!


Dagens strechövning; Le!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0