< Home

Trekant

Är det lite lugnt i staden eller vad?
Har i stort sett tok letat efter att ha något att sysselsätta sig med i butiken idag. Så jag började skriva om alla skyltarna till vinterskyltar. Huvudvärk på den. Ännu inte klar.
Men imorn är jag ledig igen och då bär det av till Linköping för en liten eftertraktad dejt på Steves.. Kanske träffa Hjördis imorrn innan träningen med vem vet? En liten spontan påringning i det blåa huset kanske(?),  kvinnan är höggravid så det känns lite risky.

Lunchen idag var nog det bästa som hänt på länge, Muttis, jag och Sanna. Vilka pumor till vänner jag har..
Muttis fatta hur mycket jag saknat dig!! Åh du är det bästa!
Följ med mig nu:)

Träningen börjar gå bra som tusan, Emelie börjar bli stark ;) HAHA!
Kan någon människa förklara för mig varför mina leder värker så.. Första tanken var självklart överansträngning, men sen kom jag på att då krävs fysisk aktivitet. Just den sorten som löpning har inte varit högaktuellt i schemat på ett tag så det kan inte stämma. Mitt högra knä är helt stört. Ni vet när man sitter på en stol och man korsar benet, om man lägger över det andra benet på motsatta knät (som tjejer oftast inte sitter) och sitter så ett tag så gö det ont i det knät som blir vridet.. Ni är med va?! :P
Så känns det. Orkar inte kolla upp det heller, tror ju på att det ska ge med sig men det har ändå gått 2-3 veckor nu. Mysko!

Mami ringde förut, jag längtar något fruktansvärt mycket efter henne. V.48 kommer hon hem, hinner träffa henne precis innan jag drar. Man måste verkligen försöka se hennes frånvaro i etapper annars går det inte. Så snart är första etappen avklarad. Skönt!

Imorn tror jag det blir lite bloggande om Södra´s avslutningsfest, om jag orkar vill säga och har tid , checka in mitt schema.

Träning
Ams
Lkpg
Träning (Mjölby)
Hjälpa bror
Hem

Det är om jag fixar det sent imorn kväll det återstår att se.

En gång för alla jag är så Greys, OTH och GG beroende!! AH.

Dagens härligaste moment; Trion!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0