< Home

25år kvar till 50!


Jag gjorde det!
Det var verkligen svin roligt.
Som ni märker har jag fått blodad tand.
Det blir en konstig tisdag, somliga kommer hem andra går.

Varför har alla andra fått snö utom vi i Motala - bara en himla blåst och det kan få vara tycker jag.
Jag känner att jag kommer få äta upp detta imorgon när jag knallar till jobbet, huttrandes.

Fick träffa min blatte Marcha idag. Jag är inte den som är den utan hade självklart med en tårtbit till henne,tradition är till för att följas!

Grattis Robin på 25 årsdagen!!
Jag har den bästa brorsan, lätt!

Ny variant på tårta med rinnande chocklad på sidorna.. löjligt gott. Jag är grym : )

Härligt med ny musik, inspirerande till tusen.


Dagens känsla; Vemod

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0