< Home

Wake up Sunshine!

Var jag dum i huvudet eller fick jag bara några sekunders hjärnsläpp när jag bestämde mig att dra UT och löpa idag!?
Tänkte det kunde vara skönt med lite annat och inte bara springa på löpbandet så jag drog på mig vad jag trodde
skulle vara tillräckligt med kläder men det visade sig vara helt fel. Visste inte att jag bodde på Antarktis, Burr!!
Tog en omväg så rundan skulle bli godkännt lång till gymmet. När jag springer in genom dörrarna så möts jag av ett hav
av föräldrar tillhörande glamourungar. Funkykids hade haft show. Söta var dom men jag var inte mottaglig för att tränga
mig fram genom havet.
Efter att jag hämtat andan fick jag till ett grymt pass dock kändes det som om jag skulle svimma av hunger men efter en Gainomax så lugnade magen ner sig. För att inte spilla någon tid och speciellt värme i kroppen så sprang jag hem också, men denna gången raka vägen, hehe.

06.45 imorgon sätter jag mig på 63:an mot linkan och sedan vidare med tåg till hufvudstaden vi alla älskar. Åh längtar galet.
Fick nyss ett samtal av G som fick honom att höja sig en skvätt i mina ögon :). G frågade om jag var morgonpigg på tisdag?
Vilken fråga.. lite fundersam blev jag men svarade .. Eh vad menar du? Varpå han sa, "Om hotellet har gym ska vi träna då?"
Jag utbrast i ett glädje tjut GIVET!!! Mycket bra intiativ. Wihooo.
När jag väl lugnat mig kom nästa fråga om jag hade läst mailet från Ekvall, det hade jag men inte scrollat ned där hittade jag detta; "Det kan vara värt för dig att veta att landslaget också samlas på hotellet samma dag inför landskampen mot Holland."
Sweet!!!
Min fråga blir då vilket hotell ska Pelé bo på ? ;)


 

Måndag 17/11

10.00 Samling Scandic Park Hotell, Karlavägen 43, Stockholm

Kaffe och smörgås på landslagets hotell

10.30-16.30 Kick Off Landslagets fotbollsskola 2009

10.30 Start Kick Off

           - Presentation

           - Genomgång av programmet

           - Sammanfattning av 2008

           - Presentation av utvärdering

11.30 Dokumentation - dvd

           - Beskrivning av LFS

12.30-13.30 Lunch

13.30 Konceptet 2009 - utbildning

           - Utbildning i Landslagets fotbollsskola 2009

           - Spelarutbildningsplan

           - Webverktyg

15.00 Kaffepaus

15.30 Årets tema Svenska kyrkan

           - Utbildningsmaterial

           - Intern marknadsföring

16.00 Samarbete lokala församlingar

           - Föreningskontakt

16.30 Avlutning dag 1

           - Incheckning

17.30 Middag

19.00 Avresa till Fotbollsgalan

           - Busstransport från Scandic Park Hotel till Globen

19.30 Fotbollsgalan

           - Entrén öppnar till läktarplatserna

           - Sändningen börjar 20.00

22.30 Återresa

           - Busstransport efter Fotbollsgalan till Scandic Park Hotell


Tisdag 18/11

08.00 Frukost

09.00-15.30 Kick Off Landslagets fotbollsskola 2009 (forts.)

09.00 Start Kick Off dag 2

           - Sammanfattning av gårdagen

           - Frågor och svar

09.15 Konceptet 2009 - marknadsföring

           - Marknadsföring SDF/förening

           - Landslagskortet

           - Föreningsträffar

           - Administration/datasupport

           - Klubbsupporten

           - Distriktsansvar

10.00 Kaffe och smörgås

10.30 Intersport

           - Butikssupport

           - Marknadsföring

11.00 Ny webdesign och förbättrade rutiner

           - Administrationsverktyget

           - Deltagarlistan

           - Föreningsanmälan

11.30 Handlingsplan SDF

           Genomgång av innehåll:

           - Föreningsträffar

           - Utbildning

           - Marknadsföring

           - Tidplan

          - Rapportering SvFF/SDF

12.00 Lunch

13.00 Handlingsplan SDF

            - Grupparbete om handlingsplan

            - Rapportering/redovisning

15.00 Kaffe och funderingar

15.30 Avslutning Kick Off Landslagets fotbollsskola 2009

            - Hemresor



Konferensen kommer nog bli väldigt intressant och rolig.
Om inte annat vem älskar inte hotellmat:)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0