< Home

Livet med nr 300

Godmorgon people!

Emelie har ganska bråttom nu så det blir ett snabbt blogg inlägg.
Helgen kommer att spenderas i Skara och Skövde (match), längtar i stort sett ihjäl mig till första stoppet.
Det är inte tackvare staden utan personen som jag ska få träffa där. Jamie!
Matchen känns overklig det är endå sista i Mjölby Södras div. 2 hisoria för åtminstone ett år (positivt!!,haha).
Lite styckat lag i helgen men hoppas Frida Kårén kan stå skulle vara så skoj att träffa henne.
Tänkte på en sak igår innan jag somnade, efter mycket om och men. Jag som älskar bortamatchet och buss-
resorna dit, åker bil själv och missar den absolut sista bussresan.. Märkligt!
Men det är inga som helst tvivel på att det är värt de. Men tanken slog mig igår.. hm.

Håller mina tummar på att Malin kunde klippa mig lite idag, ser fördjävligt ut. Hon ska bara toppa så får Sanna
ta dom drastiska förändringarna senare när hon har tid..
Jobbigt när håret är på tok för långt för frisyren.

Nu har jag ännu en gång lämnat in min mobil. Fick tillbaka den för nästan exakt en vecka sedan och jag har redan fått
ett nytt fel efter att den hade varit på verkstaden. Jag blir.. SÅ TRÖTT!! Känner att hatet mot mobiler med lucka är väldigt
stort just nu. Tror att det är 5 gången nu, räkna då in att jag fått en ny mobil (dock i samma model) i februari.
Så tråkigt för jag har verkligen inte haft några som helst problem med mobiler tidigare.. iaf inte på det här sättet.
Eftersom att jag (vi) har lärt oss att tänka positivt så är jag mycket tacksam för att jag fick låna mobil nr 300, har
tidigare haft 148 och 149 dessa är inte lika uppdaterade som den jag fick nu.

Länge leve lånemobiler!!!!



Dagens energikälla; Skara baby, Skara :)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0