< Home

Slaget på Lundby

Matchdag.
Nu eller aldrig, ingen press, nej nej!
Krig, har sagt det förut men nu är det verkligen det som gäller.
Vi måste vinna!!
Taggad så in i den samtidigt som jag är grymt nervös. Vårt nya spelsystem får mig att tänka en extra gång på
mina härliga nerver.

Sjukt konstig dag igår skönt att vi fick en liten shopping runda med Bella, Milla och Malin. Sen bio bara du och jag.
Bra avslut tycker jag allt. Patrick 1.5 måste alla se, så skön.
Säger som V.B orka folket som kommenterar deras intima scener, vad förväntar dom sig liksom..
Trevligt att träffa Mange och V.B på Steves med.

Ne nu ska jag ladda med vatten och läs ordentligt nu LAX !!!! (om ni känner mig rätt så blir detta inte en lätt match för mig)



HAHA!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0