< Home

Ordning och reda

02.30 hämtade jag en trött men väldigt nöjd flickvän vid Solsäter -hon hade varit på konsert.
Fick även träffa Bella, Emelie och Icka (sist nämda har jag förövrigt inte träffat förut, trevligt trevligt!)
En till trött tjej var med i gänget men Sara sov i bilen och det såg sjukt skönt ut!

Dagen började med lite väl naiva tankar om att få med sig blondinen ut
på morgonpromenad. Slutkörd som hon var så fick hon sova ut.
En annan traskade iväg till gymmet och körde ett rejält mag- och axelpass ganska motiverad just nu,
inte så dumt att komma hem till sin tjej som ligger i sängen. Nice!
Det blev lite lasagne och L-word nördande, det var äkta quality time mina vänner!!
Har varit iväg och tränat i Mjölby det är nästan dags att släpa fram understället men fick en ond blick
av Bacon så lika bra att bada i liniment istället : ).
Väl hemma igen så möttes jag av vikta kläder som var nytvättade sen gårdagen och läs detta ordentligt
nu VIKTA TROSOR, sååå söt! Nystädat kök hade jag också och disken var borta.
Svar Ja! Hon är grym:)

Nu sitter vi och nördar vid varsin dator, jag är dock lite avis ( i smyg såklart) på hennes Mac,äpplet lyser så vitt och starkt
mot mig, min gamle PC har inget mot den : (!
Ska se till att få dom efterlängtade bilderna nu med, Mange du ska få se breakdance är din grej HAHA!!

Mer om livet imorrn.

Månadens beslut: Har äntligen fått en remiss för OP, halsmandlarna är snart ett minneblott!! TACK!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0