< Home

xoxo

Har träffat mami idag, det var riktigt längesedan vi sågs men det är bara att vänja sig snart bär det av för KS18.
Stolt som tusan är jag över henne!
Så idag har vi bara haft det bra tittat på Idol, ätit god mat, handlat lite och fixat blogg,hotmail samt en genomgång
på msn för mami. Ni läste rätt mami har nu en blogg. Bästa namnet kom vi på , hihi. Men tänker inte länka till den förän
hon tagit sig i kragen och skrivit något. Bloggen var ur funktion ett tag idag och just då pushade jag på henne att skriva,
men chii fick jag.
Så ni får vänta till nästa helg om ni vill kika in på bloggen: ) Förstår att ni väntar med spänning.
Måste bara berätta om mami´s kommentar som hon kläckte idag vi låg näst intill dubbelvikta i min lgh..
Vi står i mitt lilla kök och mami tittar på min rygg samtidigt som jag öppnar en kökslucka och då kläcker hon;
"Neeej gå inte in i skåpet nu, du har ju precis klivit ur garderoben!?" Asgarvet hon fick fram efter dom orden, det går
inte att beskriva. Hon och jag skrattade så mycket att vi bara stod med knallröda ansikten, gapande munnar och ögon
fulla med tårar. Inte ett ljud hördes för skratten var så hysteriska.. HAHA! Fan mami, ibland blir du lite för rolig.. :P


Äntligen!!
Gossip Girl season 2 är ute, hösten är räddad. Har sett dom första två avsnitten och man kan lugnt säga att
den här hösten kommer att spenderas framför datorn. Det är löjligt bra, hur heta är dom inte sen..? Mums!
OTH och GG is the shit!!

Imorn börjar sista veckan av denna fotbollssäsong, vemodigt svar Ja!
Vad händer sen?
Vårat gäng ska splittras och det kommer att bli känslosamt till tusen.
Avslutningsfesten 2008 kommer vi att minnas den ;) ...(?)
Men oftast för något ont också goda saker med sig, jag kommer att kunna träffa min babe mycket oftare nu.
Åtminstone kunna planera endast utifrån arbete, ska bli väldigt skönt!
Spendera tid med Dig är det bästa som finns.
Saknar dig väldigt mycket..snart ses vi då ska jag krama och pussa massor på dig. Framförallt värma dig!!

Ia, jag har sagt det förr (nästan risk att bli tjatig) och tänker säga det så många gånger jag känner för det -Du gö mig såå lycklig!



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0