< Home

Nykläckt?

Mjölby´s hårda gang har precis lämnat skokartongen och jag känner mig lite ensam.
Vi disskuterade och försökte planera inför lite kommande festligheter, kan nog bli riktigt bra.
Inspirationskällan är tveklöst den bästa ever.
Ganska nöjd att jag fick V.B att skippa pizzan och äta hemmagjord potatismos,fiskpinnar och béasås:)
Lite skillnad men va tusan.
Fiskpinnarna fick sig en "avhyvling" minst sagt, jag använder nämligen aldrig smör när jag steker bara olja och det visade sig inte vara det bästa alternativet denna gång. Haha.
Strunta i paneringen..: P

Gossip gossip gossip, hot, hot, hot!!!
Mums!

Ord som värmer just nu är beröm jag inte är van att höra. Förgyllde hela min dag.
Tack!
Klarade att ta mig upp i morse men trodde jag skulle behöva krypa till gymmet, såå trött.
Till min stora förtjustning var det en omtyckt person som loggat in innan mig Gertrude van Maldegem,
lite små snack i omkl sen uppe bland alla maskiner.
Skönaste..
Läätt!
Som sagt hur många säger "Oj vad i ögon fallande du ser ut.."
Kände mig som en liten nykläckt varelse som knappt öppnat ögonen för första gången, men tack ändå.

Jobbet har varit mycket givande idag, skyltat om och fixat. Fortfarande kaos, inte roligt.
Imorn är det Onsdag, det ni.

Dagens tack; Positiva kommentarer/komplimanger


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0