< Home

01:26 - yrvaken


Vad hände här, först sjuukt trött nu pigg, piggare, piggast. 
Ja du Emelie, mycket som snurrar i ditt huvud kanske..!?
Tror jag har tagit ett beslut, inom mig. Men kan inte komma ifrån att jag har panikångest.

Hitta hornen och håll dig fast, ta ett ordentligt grepp, se till att huvudet är ovanför ytan. Uppskatta varje gång du kan
fylla lungorna med syre. Du blundar och ser alla minnen som du skapat genom åren, du får upp samma bild gång på gång och undrar varför den inte försvinner. Alla andra minnen bleknar och blir suddiga.

"Och jag kände dina ögon den natten
Dom följde varje steg
Dom såg mig som någon annan
Och jag kände mig som det


Du släckte alla ljusen den natten
Och det tände varje rum
Det vackra sa farväl och jag försvann"

Välformulerat.

Mina babes.. snart är påsken över, säger jag innan den knappt har börjat, och då måste vi har våran speciella temakväll.
Har mycket som sett sina sista rader i min bok.
Kom hem, behöver er två.

-Jag vet att jag döljer en sanning-

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0