< Home

Adopterad?


Mami du får nog se upp før Russell och Kathrine kommer snart att stå som adoptivførældrar..haha. Åtminstone om man frågar folket hær. Dom ær lite extra stød i alla dessa frågor och svar man har i livet. Typ -->What to do?

Ni Motalabor.. va tror ni om att flytta Varamon till Sthlm?
Bara en tanke, alla får sæga sin mening, før och emot.
Nær vi endå flyttar lite små saker som stranden så tycker jag vi tar med en speciell utbildning med. Deal?

Jag har ett begær som går mig åt huvudet..Fotbollen. Vill springa, glida, tackla, sparka och allt dær till.
Lite rædd att truppen ær lite før ung och oerfaren før att klara året på øvredelen men ær stensæker på att dom kommer
komma tillbaka till toppform om något år.
Tålamod.
Min træning består av annat nu.. på gott och ont. Kænner knappt någon smærta i kroppen, det ær mycket bra.. får istællet kænna den i hjærtat. (deep shiiiit)

Vi kan kort och gott konstatera att detta ær fan inte min dag.
High five!

Har børjat snacka med lite skøna mænniskor på Backpacking så jækla nice och snacka med folk som ær spontana och lever livet. Somliga ær riktigt sjuka i huvudet.. men va fan.. Køøør på bara.

Dagens pissigaste att Sofie inte var på jobbet.. och dagens højdpunkt var att Maria var de.. Fan synka tjejer!!

Applåd; Mina formuleringar i sms:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0