< Home

glöm krogen nu har jag lösningen..


När man jobbar så tänker man en hel del.. och när jag tänker så kan det ibland om man har tur komma en och en annan värdig sak att fundera lite närmare på..

Vi har alla någongång varit där, man kliver in det stela väntrummet , alla blickar riktas mot dig och kör en total skannig.. Ja ni vet man kö checkschemat;

1, Känner jag personen?
Om Ja; När hade vi sex senast? (skräcken)
2, Hur gammal är personen?
3, Hur oanständig är inte du..!!?
4, Får du ens ha sex? - Sitter din mamma i bilen och väntar?
5, Vilka är dina 3-4 kompisar som kommer i släptåg?

Självklart pratar jag om ungdomsmottagningar eller rett och slätt Smulan och Herr Nilssons husdoktor.
Det kan omöjligt finnas ett värre ställe att stöta ihop med en gammal klasskamrat eller för all del ett av sina X.
Men vad som är riktigt intressant är hur folk beter sig för att avdramatisera vad som komma skall ( eller egentligen redan kommit..), att någon i stort sett kör upp huvudet mellan benen på oss kvinnor , nästan otäckt nära. Killarna får glatt kissa i ett rör..
Hur stor är chansen att killar träffar muggen/koppen för att sedan hälla över sitt spill till röret när dom aldrig träffar självaste toan i vanliga fall?

Här i Oslo heter det Olafiakliniken, trevligt ställe. Jag var där med en "kompis" en gång..haha ne skämt och sido -- jag var där, ironiskt nog inte själv.
Där satt man i rummet och det kryllade av folk. Mitt emot sitter en tjej med sin kompis, säkert runt 17-18 år, dom försöker fylla i formuläret man får av reception. Tro mig det var dom mest detaljerade frågorna jag någonsin svarat på.
Här sitter nu dessa töser och fnittrar för sig själva, kom nu ihåg att ingen jäkel får för sig att prata med någon annan så det är ju helt tyst..
(tjejen som fyller i formuläret får ett telefonsamtal..)
Redan här känner man.. Neej, snälla någon skona OSS!

Tjejen viskar väääldigt tyst; Har.. analsex,... senaste...
Av hennes reaktion så har killen inte förstått frågan och säger..
T; Neej inte om du har haft...!!
T igen med tydlig röst; Har vi haft analsex dom senaste 6 månaderna??

Här vill man bara sjunka genom marken.. flicka lilla.. fan tänk!!
Då börjar dom räkna tillsammans - han på ena sidan luren och hon i det knäpptysta väntrummet.
Jag trodde fan inte mina öron. You go girl! Haha.

Borde inte dessa väntrum vara dom ultimata raggställena?
Du får en förpackningen som den är, helt steriliserad, inga gömda fel - ärligt och naket. Haha!
Klockrent.
Måste nästan dra dit bara för att prova ragga på någon, fatta chocken om man skulle lägga in en megastöt.
Hur obekväm skulle inte den personen bli?

Kort och gott, att det slår slint hos mig ibland är då inte konstigt.. :P


Applåd; Tidig kväll

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0