< Home

Zooooombbbbiiieee

Gæsp!


Vilken hærlig dag.. la la la laaa lalalalalalalaa- Den låten tvingar jag mitt huvud att sætta på om och om igen.
Denna eller næsta sekund kommer mitt huvud ligga mot tangentbordet och snarka om jag inte ær med.
Shiit så PIGG jag ær med andra ord.

Det børjar bli bættre med førkyldning eller om det ær allergin. Skønt.

Muttis jobbar på mitt gamla jobb Østenssons, bra dær. Du kommer att få det skoj. :)
Ska allt åka och handla av dig sen..haha. Chocken om jag stod i køn i eftermiddag va:P?

Jobbar dagskift som ni fattar idag. Inte bra trion skulle ta ett sista farvæl vid halv elva.. Fan. Efter jobbet istællet. Dessværre med bara Sofie men det ær inte fy skam.



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0