< Home

Payoff

Då var det klirrat och klart, imorgon går bilen mot Gardemoen och flyget mot Berlin. Det är jag och en
himla massa annat folk vad jag fattar, inte en aning om vilka. Barchefer,dagligledare och så lilla jag, rydden.
Jadå jadå det blir grymt.
Men måste checka vad vi ska gö, kläder ?, aktiviteter ?, kostnad ? Det enda som är ett stort utropstecken är mitt alldeles för tighta schema idag.
Maten snart klar.
Skynda ner till Forex , växla pengar, slipper man det imorgon.
Leta fram passet (tror jag vet vart det ligger:)
Gå på Back2Basic´s mördarpass. -rädd att jag inte kommer hinna till passet, skit!:(
Packa
och det mest krävande tänka.

Sköna planer säger jag bara.
Om jag inte återkommer från Berlin så får jag tacka er som läst under dessa två år tror jag det är, eller ett, ja men skit samma. Tack!

(mamma ta det lugnt nu, jag ska inte gö något dumt...)

På återseende - får vi hoppas -.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0