< Home

Tullpan

Har återigen fördrivit min tid på jobbet genom att lyssna på en av alla 35 podcast-sändningar från P1 och sommarpratarna. Slanten föll på Lahle och tro mig, musiken klarar jag av kan till och
 med tycka att den är riktigt bra, men va fan hände sen..? Lahle försvann och fram kom självaste Zed spelad av Bobcat Goldthwait från Polisskolan. Det var 50min pina att lyssna på den ibland mystiska blandningen
av Regina Lund/Zed/Lahle. Ja ni kan ju själv tänka er den blandningen. Minst sagt obehagligt. 50 min ångestattack.
Ni undrar förmodligen varför jag klagar och inte bara stängde av. Jo det ska jag berätta, jag kan inte. Tvångstanke alá fjortis, har jag gett mig in i det måste jag avsluta det.




" I can see that You are frustrated. Try to let it out in one way or another."
Jodå!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0