< Home

Breakfastclub


Uppe med tuppen trots ledigheten. Finner knappt ord på hur otroligt dum man måste vara när man låter
klockan väcka en ur den djupaste koman. Men här ligger jag nu i, i soffan mätt och belåten. Som utlovat
så har jag ägnat en tanke åt Mr P. Inte lätt när man måste jobba ute i kylan.
Måste endå säga att det är grymt skönt ute, om visiten är på högst 15min. Nevars men bra väder Santa kommer med.

Jag har inte för något i världen förstått hur snabbt denna hemvisit har gått. Snart över. Buhu!
Hur känns det med Julafton i morgon? Känns som om det var nyss jag började tjata om julmusik på jobbet - då var vi fortfarande i mitten på oktober.
Det gäller att vara ute i god tid.

Längtar till den enda cup jag hinner se nu i jul - Kristbergcupen. Ska bli otroligt skoj att se folket spela.
Tråkig cup bara men man kan inte alltid får som man vill..

Ge mig annandagsbalen NU!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0