< Home

Gud straffar somliga på en gång

Inlägget som kanske innehåller lite väl mycket info.
Well well.





Ni vet smärtan, den outhärdliga smärtan, som bosätter sig i magen när magkatarren kryper in och jonglerar med magsäcken. Bara den meningen får en att önska sig en årsförbrukning av Nocalucol.
Först trodde jag det var mitt bristande matintag under dagen men sen insåg jag att det kanske inte var det då jag gett mig själv tillåtelse att ta veckans andra pizza. Sagt och gjort pizzan hamnade i magen och det tog väl inte
väldigt många timmar innan mitt magont steg mig åt huvudet och jag beslutade att få bort det .
Några toalettbesök senare så insåg  jag att det inte kan vara magsjuka.
Ett samtal senare fick jag veta att det inte är magsjuka utan ett jäkla magsår som blöder.
Jooo tack spyor med blod har man fått nog av det vill ja lova.

Kul vecka.
Spyan tackar för sig och funderar på om dagen kommer innehålla några mer akuta toalettbesök.

Dagens fundering- Varför gråter jag alltid när jag spyr?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0