< Home

Headline



Mys hos syster det är vad jag kallar kvalitétstid!
Gillar när hon ska servera mig med det ena gotteriet efter det andra.. Där ligger jag i soffan och slapptittar på tv;n och jag hör en slide utand dess like. Jag skyndar mig upp och hör en kvinna som kvider av skratt. Hon tappade våra heliga Chockladbollar i golvet och det blev bara mos. For your info.. dom smakar lika bra endå.  Mindre att tugga är aldrig fel. Sparande på energi är sådär kanon passande i jultider.

Är jag den enda i Sverige som inte gillar julbord?
Jag äter mammas köttbullar och potatis. Obs! Potatisen måste mosas med lite smör. För övrigt enda gången jag kan äta smör. Äckligt!!

Ja men detta var ett helt sinnesjukt ointressant inlägg.
Min kvinna får mig ur fokus..

Idag fyller min lillesyster 9 år! Snacka om att tiden går fort.



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0