< Home

Minijul med min Minifamilj

Står nästan bokstavligt talat i hallen redo att åka och hämta mina älskade - Charlie och Martina.
Vi ska fira jul såhär dan före dopparedagen och det är tomtebesök, matlagning och lite uppesittarkväll som står på schemat.
Sämsta beslutet från våran sida är väl att införskaffa råvarorna så här klockan 18.00 dagen innan julafton.
Vem sätter i mot på att det kommer vara tok mycket folk?
Hoppas dom bjuder på massa smakprov. Bästa med mataffärer - lätt!

Visa människors leenden smittar bara av sig. Hur lyckligtlottad är inte jag när jag har sådana människor runt mig hela tiden.
Det sätter jag stort pris på.

Muttis - Ta lägenheten!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0