< Home

Repair

Vaknar upp med självaste Saharaöknen i munnen.
Första tanken - Ligger jag på golvet?
Andra tanken - Hmpf..Ja, jag ligger fan i mig på golvet!
Tredje tanken - Är jag förlammad eller är bara kroppen bortdomnad?

Efter en lång promenad hem så kraschade jag i soffan. Nu 4 timmar senare undrar jag vad som
skedde med mitt liv i tackt med att jag ställde ner väskorna på Östgötskmark.
Att dricka på en måndag är inte helt i min bok. Har jag nämnt att mitt huvud värker?
Skulle behöva klagomuren nu. Bacon, can u bring it for me?

Det dummaste dummaste dummaste är väl att jag inte riktigt förstår att tomten kommer om några dagar.
Med andra ord, han kan fortfarande hoppa över mitt besök.
Borde jag skotta vägen ut till garaget så morfar
kommer åt tomtekläderna?

Imorgon ska jag fira jul med min lilla pojke och sis!
Laddar för uppesittarkväll, här ska miljonen håvas in.

Gårdagens kanske mest spektakulära syn - björnfittans återkomst till Motalaibirien.



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0