< Home

If I Had Eyes

Valentinesday kanske är den största PR-dagen ever.. och vilket skämt sen. Varför måste folk ha en speciell dag och visa sin uppskattning/kärlek på. Ska ge er ett nyckelord..spontanitet, det är grejer det.

Fick ett samtal från Sverige igår, vilken vän man har i dig. Uppskattar dig massor!
Kom hit snart så får vi träna ihop och kolla in heta kroppar. Inspiration är det inget man behöver leta efter.
Kanske just därför jag ska på ett pass kl 06.30 imorn (idioti?), Xycling och sen gymmet. Skönaste känslan är att sätta sig i café-delen och avnjuta frukosten ,som för övrigt är gratis, samtidigt som man kikar in alla som tränar.
Livskvalité!

Påtal om Livskvalité, såg avnsitt L-word avsnitt nr4 igår. Liten besvikelse, jag är rädd för hur detta ska sluta.
Älskar serien, haha!

Bea - jag vill så gärna träffa er i helgen. Så synd att jag inte kan komma hem. Man vet aldrig, jag kanske ringer på dörren och står där med en kladdkaka. Den som lever får se:)
Snart snart kommer jag hem över en helg 13-15, Mami är hemma från Kosovo då efter fyra månader i FNs-tjänst. Sen är det bara två månader kvar. Mami du måste berätta vad du sökt för jobb inom Röda Korset. Vilket land?

Hon diggar inte; Saknaden som gjorde sig påmind.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0