< Home

Jag ska bara...

Energin är tillbaka på 70% vilket lär vara mer än nog för en "normal" människa. Mina 100% kan ibland anses som damp, eller någon form av bokstavskombination.
Vad spelar väl det för roll, bara jag är mig själv eller?

Hur är man då sig själv?
Det är inte alltid helt lätt att veta.
Just nu kan jag inte svara på det, har förvandlats till en jobbrobot, 12h jobb avklarade. Check!
12h jobb att se fram emot imorn, halv check!

Betalat in pengar till utbildningen nu.
Jag har många -Jag SKA,  i mitt liv , ibland blir dom till något som folk burkar kalla tvivel.
Men Linda, jag riskerar nu. Jag kan väl bara landa jävligt hårt och det har man gjort förut.
Då med ett krossat hjärta i ena handen och den andra handen full med lärdomar som även kan formas som erfarenheter, men jag tog mig upp!
 Blir det fall igen så har jag lite att hitta i spegeln.

Joel, ditt straff kommer! Va så säker.

Hell-O diggar hårdast just nu; Hoffmaestro & Chraa


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0