< Home

Let´s go!

Vårt mål, fucka ur totalt.
Resultat; Urfuckade foreigners!! Fernet kom på besök så vad ska man gö. Payback time Sofie!
Tror inte Oslo var mogen för oss..haha!!

Idag, jo jag mår som jag förtjänar men har trots mitt tillstånd gjort lite nyttiga saker idag som sovit, städat, färgat brynte och frans.
Naza och jag har gått lös på inventarierna här, new apartment coming up!!

Min första tanke (nästan den första) idag när jag vaknade var.. -fuck jag missar Cardio Combaten!!
Inte bra.. eller som en hon bakom skärmen brukar säga..
Det är inte okey!!

Ne nu är det någon som ropar efter mig.. Ah det var joel som undrar hur länge han har kvar på plankan. Han tränar, jag "tar tid" :) Ser bra ut. Nu är det dags för lite alla-fyra-armar-ut-och-sträck. Kämpa, kämpa!!
Han ser nästan ut som utomjording som försöker kommunicera med mig när han sträcker ut sina tentakler (armarna).
Bra jobbat!

Gymmet.. wohooo!!



Hell-O diggar; Gårdagens hetaste trekant, Vi och Fernis


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0