< Home

Oooooppaaa!!

Fredag den 13;e är från och med detta år min favorit dag.
Mys med Husmans, som ledde till snurra flaskan och dirigering i form av.. -"Rikta all fokus mot henne, det är nytt och något du vill men inte vågar prova." Sjukt kul när Kit verkligen gick in för sin portfoliobild:)
Efter lite makeover´s på herrarna grus så gick vi ned mot Elsker, succé i dubbelbemärkelse!
Killarna hade skitkul, vi hade ännu roligare, men det roligaste var nog när jag skulle på toan.
Låt mig berätta.

Det var som vanligt kö till både dam- och herrtoan men herrarna har en förmåga att gö sitt och sen låta nästa gå in, medans brudar snackar om livsproblemen som att någon inte köpte en öl tillbaka or what ever.
För att återgå.. Då var det en kvinna och en man där inne. Vi snackade som tusan hon ville att jag skulle gå in med henne på toan (neej neej neej stanna tankarna där!! Inte vad ni tror..) för att det inte finns någon sittring därinne. Med andra ord hålla i hennes väska medans hon kissar. Nåväl. Sagt och gjort så började vi snacka om vart jag är ifrån i Sverige och vad jag jobbar med här i Norge. Sen kläcker hon - Du trenger ikke extrajobb?, Att jag gö!!  Jag ville inte tappa denna tråden så jag berättade vad mina tankar var. Utanför fortsatte snacket, mannen som väntade på oss vars sambo,tjej,partner,kollega.. don´t ask, som var med mig inne på toan berättade att hans familj har hotell i Linköping och Motala. Hm tänkte jag.. vilka då? Jo First Hotel.. OKEY!! Hehe.. Emelie förstår nu att det inte är vem som helst som hon kissat med.
Resultatet av denna händelse; Ett visitkort, ett jobb som servitris ikväll på Ballroom- där det ska vara  3-rätters sittning för 100st frisörer som ska få se en modevisning på catwalken som går ut i matsalen, för att sen festa loss till några Dj;s.
Helt klart mitt lönsammaste toabesök. Tjänar grymma cash!
Morris kastade ut frågan, när Linn kom fram till mig och sa dresscoden, om dom inte behövde mer folk?
Det gjorde dom för hon var ju min vännina så Morris ska inta garderoben.

Jag säger bara en sak.. -Hur ska detta sluta?
Emelie kommer med huvudrätten och snubblar
Emelie ska hälla upp rödvin och missar glaset, eller häller i knät på någon.
Emelie ska bära tallrikar som hon inte har kapacitet till, och tappar dom.

Ja ni ser.. fredagen den 13;e kanske kommer en dag försent hos mig? :)
Haha!

GRATTIS NERF PÅ 23ÅRS DAGEN!!!

Hell-O diggar; Visitkort kvinnan som lös upp min vardag. Ödet?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0