< Home

Ponytale a lá USA, turkosa glansiga tights och en stringbody senare


En tanke i form av fetaste överraskningen var planerad.
Tanken var på god väg att genomföras om jag bara hade kunnat skippa den där lilla detaljen
att försöka kliva upp imorse. Totalt omöjligt, jag försökte men det var som någon hällt cement över
kroppen. Förkyldning när den är i sitt ess, ni vet vända sida för att man ska kunna andas genom näsborren som varit täppt.
Femma på den!

Så det blev inget med min fantastiska plan som hampan så förnurligt tänkte genomföra utan någons vetskap, bara dyka upp på La familia festen med sin bästa kladdis i handen och ölen i den andra.
Här sitter man nu i the hole ,som det tydligen kallas bland kollegorna, en liten skrubb som är någon slags genomgång. Mitt alternativa ställe för bortamatcher fast dom sker i hemmadressen. Den du, inte illa.
En vidrig twwiii och en BF femma så är jag med igen.
Clean your head!

Att reda 2,5 kg köttfärs är inte helt enkelt. Speciellt inte om man som jag, Emelie `geniet` Hamberg har fryst in allt i en enda stor MAXI-påse. Jag delade faktiskt upp dom i små kakor så dom skulle gå och dela på. Hade sjukt bråttom så det fick bli så. Typ världens sämsta ursäkt.
Iaf jag tog ut påsen igår från frysen (låter nästan som jag tog ut den svarta säcken med människor delar för att gnagain till benet.. mm smarrigt. Får mig att osökt och tänka på Grillspett!) för att det skulle hinna tina lite. Men icke sa nicke, det tog en timma sen var all färs lagad och skulle nu in i mindre smidigare påsar så det blev Gina Tricot och Cubus som fick gå i ide denna afton.
Något som ska inhandlas i hushållet, fryspåsar!

Kvällen slutade med en film, 3 RAW-avsnitt, L-word avsnitt 5 och en kladdkaka i högsta högg.
Har fått riktigt snyggt och fint i lyan, nu ska det bara dammsugas och skuras lite här och där.
Brasan sprakar för att kläderna ska bli torra, inte varje dag man har gråskalan hängandes tvärs genom sovrummet/vardagsrummet. Får mig och tänka på Estet tiden, mongo klass, synd men sant. Saknar Ralf, du trodde verkligen på mig och mina fotoplaner.
R.I.P!

Ute på upptäcksfärd. Håll till godo.

Hell-O diggar; Sublime-Summertime.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0