< Home

Bloggar som förmedlar livstecken

Halvtid.

Värsta / Bästa vintern i Oslo´s historia på väldigt länge. Vet inte om jag någonsin sett så mycket snö under en och samma vinter, speciellt inte i en storstad.
Absolut det är jätte fint, men nu räcker det.
Är så galet avundsjuk på er som är ute och reser nu. Bacon it´s time..gö dig redo. På tre, 1,2,3 Twii!!
Snyggingen Petra drar sin kos till Thailand och tänker inte visa sig i Sverige förän Maj. Snacka om underbart!
Behöver solen massor just nu. Tänk er bara chilla med en Frozen strawberry daquiri och känna hur underbart livet är under solens starka strålar.
Brasilien i höst då kanske?
Snälla ni håll tummarna för min skull!!

Daniel kläcker roligaste kommentaren idag när han ser mina mandlar sticka ut och forma en viss form på halsen..
"It looks like you have swallow some kind of balls... hm.."
Varpå vi alla tittade på varandra och ett asgarv bröt ut.. Så klockrent!
Dan i våra hjärtan!

Joel, min käre roomie och kollega, gav mig lite hopp om livet idag. Grabben har snacks-föråd som ingen annan just nu, vilket jag diggar stenhårt. In kommer han med Mjölkchoklad a lá Marabou. YEY!
Inte helt fel när man är pissigt dålig.
John´s alvisar har gjort dagen lite lättare. Har jag tur kanske, kanske jag slipper gå till läkaren på fredag.

La familia medlemmar, övriga vänner, syskon och bekanta - Hur har ni det i sverige?
Uppdatera mig.
Sporlov och grejer, lyx!!
Men what else?

Hell-O diggar inte-Oroligheter i Guadeloupe, Eric och Flisa.. Hur mår ni??

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0