< Home

Where is the norwegian people in Norway?

Då har man klarat av sin första kväll på Ballroom. Hur kul som helst! Damn vad ont i armen man får när man staplar..Tur att man är Karl-Alfreds dotter. Not!
Modevisningen var som den borde vara, cool, fula gångstilar, nakna supersmala kvinnokroppar och grym musik.
Priser delades ut och alkoholhaltig vätska fyllde blodomloppen deras.
Lokalerna var hur fräscha som helst. Nästa evenemang skulle vara en Queer-night. Dock är det bara manliga servitörer som ska jobba då. Issshh!
När man trodde det inte kunde plinga mer i mobilen så var det precis vad som hände.
Siffran 3 har jag något otalt med. Kan det vara sedan Zeros tiderna? Hm..

Fick ett besök på jobbet med (Greken i baren sa att det var okey!) . En aningen ofukuserad var jag allt ett tag, men jag kunde styra upp skeppet igen. Är det så att man pratar sanning när man är full? Tur att man inte drack själv.
Drog en sväng förbi Yatzi för att hälsa på Malin´s polare. For free, thanks! (Vilket i sin tur låter som three om man är lite rund under fötterna, med saliv i hela munnen och en tunga som inte lyder order, så där har vi siffran igen)

Fick en uppmaning igår med, om det var så att jag kände mig -in a sexy partie mood (6=3+3, ännu en gång). Vilket jag inte gjorde. Återblick, hade jag fel?
Återigen, intryck!

Hell-O diggar;  Nytt folk!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0