< Home

Tycker du samma som jag BF2?



Som hittat!!
Så Bacon du kanske förstår vad jag menar när vi snackade om begär förut. Skjuter det på framtiden, långt fram.
Sinnesjuka priser. Tack vettja 49,90 på Maxi då och då.

På tal om begär så har jag fått fetaste suget efter utomlandsresa och det nu. Sjukt när man helt plöstligt sitter med pengar och bara kan dra om man känner för det. Inte ofta det händer.
Second thoughts?
Hatar när jag stressar upp mig själv, men jag börjar ju bli gammal :P. Host.
Eric och Lisa, här med förbjuder vi er att lägga upp fler paradisbilder!:)
Deal?
Nevars, blir så himla lycklig av att se er så där obeskrivligt kära som framgår så på bilderna. Grymt impad, ni två.. GRR!
http://ericlisa.bloggagratis.se/
Vilka vänner jag har, är lyckligt lottad. Fick samtal igår både från självaste forsen och från narspielet. Inte illa pinkat.
Tre nakna brudar och en telefon med en suktande hampan i andra änden, only la familia will know.
Fulla, galna, grymma, heta, kåta, oslagbara - La familia en lördagskväll i Mjölby. Underbart!

Kan det vara så att BF2 anländer med sin charm helgen v 11?
Då ska det partas och tränas(!!), hell yeah!
Alla som vill får komma på hyttetur hit, vi kallar turen "Resan till lägenheten för länge sedan" den innehåller;
En titt på hur urbefolkning levde lyx, om man är tyst kan dom krypa upp ur heltäckningsmattan, inget utlovas.
Man får prova på att bo som svenska flyktingarna gjorde förr och fortfarande gö på vissa håll i Oslo.
Lära sig att tända en brasa med Hyresvärdens gamla lister.
Överleva på nudlar samt en och en annan hårdmacka.

Under mars erbjuds tillresta att även få prova överleva ett pass på gymmet utan att låta vattnet gå redan i Entrén.
Ta tillvara på denna möjlighet, once in a life time opportunity!

Söndag idag, batterierna laddas för en härlig ny vecka som förhoppningsvis kommer innehålla mycket svett och muskelbyggande. Yeah. Give me!
Som ni stammisar även vet så är söndagar givna åt Husmans-kollektivet, dock kan ändringar alltid ske men det är efter reglerna. Ett demokratiskt val.
I´m safe.

Hell-O diggar inte; Uppvaket av spräckt blodkärl i näsan. Porrigt!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0