< Home

Where your head at


Arbeids uke 8 har gått mot sitt slut.
Under dagen hördes ett större klirr som inte skådats på hm.. två år. Närmare tjugo än tio.. spontan femma på den. Klatch!
Ett tag trodde jag Fråga Olle inspelningarna skulle äga rum runt packningsborden på jobbet idag.
Lite love-talk livar upp många,hos vissa mer än andra. Haha.
Vi håller ihop, vi singlar. Bara en sådan sak kräver ännu en spontan femma. Klatch!
Asså Sofie vi snackar vikten av kvalité, den ska man aldrig låta lysa med sin frånvaro för länge, ikke sant.

"Scissor sisters!"
-Fred, en förbaskad rolig snubbe med sjukaste tankarna.
LA baby!

Ikväll är det min kvinna Nina och jag som ska mysa, fan va hett hon luktar. Hon räcker hur länge som helst och är ständigt fräsch, allt detta för bara 255,89. Taget!
Som ni märker har energin tagit fäste i min hungrande kropp, vill så in i den träna kan inte förstå hur folk kan sitta hemma och inte träna. B*Kool♥Muttis♥Burger♥Muttis äkta kärlek.

Kanske just därför jag har så mycket energi med.
Har lärt mig även att ta tillvara på dom små sakerna under en dag förstå hur många det är.. inte konstigt att jag ler.

När jag tänker efter har jag nog inte riktigt refklekterat över det så mkt, men för dom som träffar mig för första gången tror nog att jag är nervössjäl när jag håller på med mitt sk  "rörelsemönster" -eller vad det nu är jag sysselsätter min energi med förtillfället ,vilket jag nog inte borde skriva ned med risk att få en diagnos värre en den jag redan har.
Man vill gärna inte ta självmord på sitt eget kalas innan man sett om någon dykt upp för att beskåda när ljusen ska blåsas ut. (Detta tror jag inte Ulrica Gager fattar.. maildags? :P)
Vart var jag..Jo, folk inser nog snabbt att det bara är jag som inte kan vara still.
Sorry.
Man kan säga till mig men det är med risk att bli biten, men det går över, biter gärna inte hårt, men refklektera över om du tycker det äv värt den stora infektionsrisken innan du säger något. :P
Optimist, jag vet!

Satt ned en burk med kritor till barnbordet (flyktingbordet) idag och bad dom skriva ned minst två låtar eller artister som dom gillade skarpt, dom fick ingen hint om vad ville ha. Tänkte att det blir bäst blandning så. Hittills är jag med en nöjd.
Nästa gång kanske det gäller i vilket område jag ska shoppa.:)  
Nu ska jag låta min lilla vän, även kallad livet, rensas och få massa nya fräscha saker i sig.
Computer love.
Måste ju sysselsätta mig med något när man har träningsförbud signat av el bodo.

I helgen tror jag att strejken hata internetbanker kommer växa sig större än strejken i Guadeloupe, men Hey! jag kan ha fel  det bara känns så just nu. 
Cashen rullar in, fett nice. Men jag vill att dom ska rulla vidare. Haha.
Bra kurs nu mellan norska och svenska kronan.

Får tacka för alla trevliga uppdateringar jag bad om... Skit på er! En chans till suckers.
Tar ni emot luft eller är det bara massa otäck gas som alla andra smuttat på.
Tell me now :)
Luft eller Gas, vad det än är?

Hell-O diggar; Get yourself some bang bang girl :) Håller på dig!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0