< Home

Airbag

Glas, tallrikar, bestick, kastruller - ta lite tidningspapper och rulla. Det klarar ni, slut upp i min lya imorn. Så kan jag titta på cup:)
Deal?
Jag älskar att flytta. NOOT!

Grymmaste kvällen igår. Bilder kommer. HAHA!
Upphittad mobil - Faan vilken förfest var det här..?!
Lätt att det skulle vara så.
Het hetare hetast!

Imorn ska jag träna äntligen! Saknar min träning - jäkla röda dagar.
Öppetiderna är inte dom bästa så här års.
Om allt går som det ska kommer jag att hinna träffa 5 personer innan jag måste styra till Skavsta.
Däribland min favorit Elias.
Komma till Skavsta sen och vara nerspydd - det är charmigt det också. Tycker åtminstone jag om spyan kommer
från ett spädbarn. Det är barn vart jag än vänder mig i vänkretsen nu. Passar perfekt behöver jag inte tänka på att
skaffa än på ett tag. Lånar era småttingar så gärna:)

För att underlätta eran dag lite ska ni självklart få ..
Dagens tips; Kör på i 200, smäller det så smäller det.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0