< Home

Nurse?

Vid börjar morgonen med lite strech i kylskåpet. Sweet.
Om du fattar den - förmodligen inte. Vem har sagt att det var meningen. Huh??

Upp och hoppa bara, idag ska jag till Linköping och ha en heldag med Danielssons från Köping:)
Lillsyrran från Köping ska spela Innebandy SM F-93, kvinnan är lagkapten fast hon bara är -94.
Coolt!
Klart det måste ses med egna ögon vilken talang hon är.
Det var tur att jag kollade vart första matchen spelas, hade tänkt åka mot Lkpg´s sporthall, den är i Ljungsbro!
HAHA!
Hade blivit snyggt. En bit emellan liksom.

Efter massa kärlek med Mona, Lollo, Linn, Jeppe och Lovan så blir det Malmslätt och mer kärlek.
Vilken grej!
Dock lite mysko, hejdå time. Uhh!
(Som ni märker går jag igenom en liten separationskris intagit kroppen.. haha)

Igår var Bacon och jag på fotboll. Kvinnan glömmer bort att hon har seket- Bra bacon!!! :P
Sis och P kom förbi och jag fick till bästa liggpositionen på läktaren. Good!
Gårdagens smärta måste nog vara killen som landade på sin axel och den verkade ha gått åt pipsvängen. Såg smärtsamt ut!!
Stackars målvakten i Tubbe som fick ett stenhårt skott av en Maif´s spelare på det heligaste.
Vad är inte fotboll utan smärta.. :)
Saknar fotbollen hysteriskt mycket. På söndag drar damerna igång, inte kuul INTE KUUL!
Em vill vara med!
Men det är bäst så här. Får ju kanske med mig Nea va tusan så vi kan heja som as på läktaren.


Dagens sorg; Travoltas son dog på semestern. Stackars familj.
Livet är fan inte så långt som man gärna vill tro.
Ta vara på det.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0