< Home

Om øgon kunde ...


Før en dag levde Rosenborgsgate 16. Vi hade internet.
Muttis sista dag før øvrigt med, inte illa timeing dær inte.
Sorg.
Bild kommer, den ær så till dig min babe!

Nu vill jag att ni hæmtar penna och papper.. NOTERA! Idag hade jag fysdag på gymmet- vad det innebær vet man aldrig.
Men idag var det 1 timmes intervall løpning, vilket i sig ær fan bragd av mig. Sjælva poængen med att jag skriver detta ær att jag ær hæpen øver hur jag tog mig igenom denna timme. Det finns ett visst program som folk i stugorna har tagit till sina hjærtan -dæribland inte jag. Det kallas Vænner. Hatar skiten. Jag gjorde det, 1timma tittade jag på Vænner. Helt sjukt. Hur lyckades jag?
Det andra som ær ganska otroligt med mitt lilla løppass idag ær att jag gjorde det UTAN mp3, vilket aldrig brukar funka..
Kænde mig pigg så det var bara att fortsætta. Dom sista lutningarna på løpbandet var inte dom lættaste jag gjort.
Klapp på huvudet!

Nu sitter jag hos Eirik och myser, haft det underbart ikvæll. Kiddan och Jude Law gjorde våran kvæll tackvare Cold Mountain. Dags før oss gaypeople och dra ut på lite pub.. Later suckers!!

Bilder kommer så fort jag sitter på min egen dator..

Dagens erbjudande; Sthlm ?

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0