< Home

Språklektion

Kvinnan städar och svär lite över en kass dammsugare. I bakgrunden hörs lite Save the last dance music.
Känner för lite Samba moves.
Full i skratt - komiskt.

Frullen ligger i den alldeles för otränade magen och den lyxiga lunchen ska snart styras upp- nudlar a lá Emelie.

Såg att jag glömde dra en liten detalj igår om varför jag är nervös, visst nytt jobb nya uppgifter. Det är i och för sig alltid spännande och kul. Killen som ska lära mig Steven är Skotte och vägrar lära sig Norska. 
Nu ska man få kö engelska på jobbet, sweet.
Jo jag älskar engelska men man kan lätt bli lite nervig första dagen.
Vilken syn.. Eh Ehh Hell - ll- o:)

Många som skaffat blogg i dessa dagar. Måste snart begränsa mina måsten för en dag. Tar ju evigheter detta.
Har sin vanliga runda och sen blir det och skriva in en bokstav och se vilken som kommer upp först.
Spännande inte sant?

Dagens klipp; Det gjorde jag själv i mitt eget hår.. haha!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0