< Home

Svart bælte


Om jag har skitit på mig? Neej neej jag har nog den hærligaste træningsverken av dom alla. Klagar inte, jag bara faststæller att så ær fallet. I vilket fall som helst så ær jag tvungen att ta vara på helgernas pass som erbjuds erftersom jag jobbar nær veckopassen som jag vill gå på ær. Idag stod det Cardio Combat på schemat med start kl 10.00. En trøtt Emelie slæpade sig ner mot Elixia. Væl dær så var det inga problem men att ta sig upp idag var lite små segt.
Snubben som hade passet var en riktigt bad ass, Michael Parchman 3-faldig værdlsmæstare i Tae Kwon Do. 
Ingen vila hær inte, snacka om att han manade på oss. Men så jækla kul det var absolut inte sista gången!! Såg nog lite bad ass ut nær jag kørde passet.  HAHA! Kan ju alltid hoppas:)
Imorn blir det Xycling Intervall sen vila måndag, niice.

På måndag så nalkas det Sheep ( vet att det stavas Cheap, men inte på yatzi hehe, fåret i fokus:)) Monday på Yatzi. Om vi taggar.. ATT vi taggar:)
Sylte and the gang ska ut och gø byen osæker. Skønt med ett jobb då man børjar kl 12.00. Kan behøvas.

Har fått ett nytt ansikte på besøk i huvudet, shit vilket leende. 

Dagens Grattis i efterskott: Tuppa.. Har sett er blogg. AVIS!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0