< Home

Kall(t)

Girl save your soul
go on save your soul
before its too far gone
before nothing can be done

Mindre än 1 vecka kvar nu.
Det är mycket som ska hinnas med innan jag med gott samvete kan lämna livet i lilla landet lagom.
Igår sprack min planering lite. Men vi tar och rättar till det på Lördag. Här ska inget lämnas åt slumpen.
VIP så det skriker om det.

Inte alls så bra -  definitivt inte alls väntat. Inte så.
Det är märkligt.
Lite smått irriterad mitt i allt också.
Varför?

Sjukt konstigt är väl ett ord som ligger fint i tiden just nu.
Det är som ett pussel, vissa bitar passar andra inte. Om en bit är lite trasig så blir det glapp,
pusslet blir inte detsamma - helheten kommer aldrig uppfylla förväntningarna.

För er nötter som inte har förstått vad som gäller nu så säger jag bara sporthallen 4 dagar framåt!
Bästa tiden är nu.
Hoppas jag hinner se lite imorn med innan jag ska på Innebandy SM i linkan.
Söndag kommer bli helt fantastisk. Pytte och jag ska mysa - YEAH!!!! :)

Nea ska få finbesök nu.. inga popcorn får hon idag men en kram och ett och ett annat leende ska jag se till att hon får:)

Dagens hur tänkte ni nu?; Stolarna i sporthallen!?!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0