< Home

Rudolf med roda mulen



Sista kvallen har i varmen och jag checkar upp det sista infor hemresan.

Fran och med nu kan jag checka av, sova under bar himmel, slickat pa medelhavssalt i kristallform ( vattnet var knallrott, bilder kommer) och slatt nagra killar i den dar maskinen da man boxar till en sparringsack. Hell yeah!!

Imorgon flyger jag via Oslo till Sthlm och hoppas innerligt att Alicanteplanet inte ar forsenat. Da ar jag kord.
Varfor boka sa man har tid mellan avgangarna? Mycket mer sport da man far springa fran ankomsthall till gate och dra fore i sakerhetskontrollen som jag for ovrigt var tvungen att dubbelkollas i sist. Orka! Av med skorna, stall dig har, sara pa benen, vand dig om. Uppmaning pa uppmaning. Sa ger man ifran sig ett nervost smile som knappast blir besvarat.
Bitterfitta pa henne.

Michaela, nu ko vi!!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0