< Home

...500, femma nolla nolla - Bloggo!


När man trodde våren verkligen var på väg, tackvare fåglarna som har kvittrat och solen som tittar fram och tagit bort allt det vita utanför våran dörr, så kommer det ett snöoväder som jag knappt kan sätta ord på.
Det blåser inte storm men det är så mycket snö igen att man undrar vad som sker uppe bland molnen.
Längtan efter värme och longboard-åkning är enorm just nu.

Periodare kan man vara i många olika saker, oftast kopplar man det till ett visst beroende i form av droger.
Det jag ska droppa handlar om en annan typ av periodare - vänperiodare.
Tightaste kontakten vs ingenting, inte ett ljud.
Ursäkterna kan du lägga på hög, jag vill bara ha en bättring.

Shit man låter ju jäkligt pepp en dag som denna. Så nu drar vi på dubbelmoralen eller för all del min schitzosida.
För idag är det dagen då jag skriver mitt 500 inlägg i bloggen. Kalla det aktivt eller inte, bloggen var ju faktiskt död för några månader eller om det till och med blev ett år.
Nu kan jag inte klara mig utan den, mycket för att jag har ett stort behov av att skriva av mig men också för att jag vet att ni
vill läsa om vad som sker i den puckade brudens liv.
Andra vill bara gå in och få sig ett gott skratt tackvare alla felskrivnngar som sker - Men jag bjuder er verkligen på det.
Alla är välkomna!
Cred till mig.
( Se upp nu växer jag!! )

Dagens bild är till er som läser.


Hell-O diggar; Anouk - Lost


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0