< Home

Kom igen nu Britt-Marie.. Kör för faan!!


Tack du dumma östgöte som sagt detta i vimmeltv och Tack Joel som imiterar denna nolla gudomligt skönt.
Tummen upp på den!

Hm vi lever bara en gång så vi kan lika gärna slå på stort och leva med den bästa kvalitén.. And hell yeah!
Mitt nya motto. Kvalité! Haha.

Miss Brosnan var online idag så vi hann snacka lite skit. Oj så mycket jag saknar den kvinnan- hoppas du blir lycklig med dom nya förändringarna.
På tal om kvinnor - Naza har nog visat upp den stördaste beslutsångesten jag skådat -Chill, säger jag.
Hur många klädbyten hade vi nu? 7.. eller var det 8;a? Skönt att du tog första outfiten sen, haha.

Har precis fått en låt av SSR - Wooow! Har potential att bli en välspelad sådan.
En låt man verkligen lyssnar på (jo jag lyssnar annars med, men man verkligen läser varje ord i huvudet.)
Sitter med den andres pc och snattar musik, snyltare där.
Ska man sitta på en buss till Götet fyra timmar så krävs det lite nytt.
Min to-do-lista är snart nedklottrad av ting som kommer tömma mitt konto.
Återigen kvalité.

Torsdagen den 5 mars 2009 innebär bara en sak - succé.

ÄNTLIGEN ska mitt hår få sig en omgång. Det är sjukt långt och alldeles för tråkigt för att jag ska orka bry mig om det.
Nerf får leka akutläkare - som jag har längtat.
Galet eller oskyldigt.

Den senaste veckan har det gått mycket svenneradio i lurarna, helt osökt kommer jag att tänka på mitt
favorit radioprogram P3 Christer - Kvalité!


" Du är ju inte osmal...!?!"

Hell-O diggar; Solbrända kroppar (neej Naza inte din ;) )

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0