< Home

Kompensation

Folket ... Hell-O har strålande SOL!!
Bättre start får man leta efter, spinning 06.30, core 07.25 och ett grymt pass för axlarna efter de.
Mätt och nyduschad kommer jag upp ur Elixia´s lokaler och möts av sol. YEES!!
Såå glad blir jag!
Nu sitter jag här med qournfileér, fullkornsmakaroner, cashewnötter och en glas med äppeljuice.
Dj tiesto gö mig sällskap så känner mig inte ett dugg ensam.
Majoren kanske ska till Trondheim och se mannen.. vore sjukt grymt. Säg Ja, kvinnor, do it.

Biffen är fixad, Bacon har gratis träning hela helgen at the candyshop ;).
Sweet.
Nu ska vi träna aset av oss, snacka om att det kommer vara helgen med den stora portionen dubbelmoral.
But hey.. En gång är ingen gång, två gånger då vet man om det.. tredje gången är det en vana.
Så låt det bli två, samvetet får vi ta itu med senare:)
Bac bac bac, so happy for u... Enjoy!!
Grr!

Lillskit är i huset nu med, hon snackade mig till sömns inatt.
Mina svar var nog dom bästa " Jag går iväg en sväng här nu.. mmm bra tänk det låter bra.."
Snark!
What to do?

Hell-O diggar; Min sjuka energi just nu.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0