< Home

Shine on

Frukosten uppäten, Check!
Du är här, Check!
Trött i halsen, Check!
Laddad för pass, Check!
Näsblod gånger hundra, Check!

Hur mycket näsblod kan man blöda egentligen? Mami , jag vet vad du tänker men jag har inte ens varit stressad senaste tiden. Så nee jag behöver inte ta det lugnt, vet bara inte vad det är denna gång. Ska fundera på att bränna den andra näsborren med. (Good info!!) Som sagt inget är för mycket för bloggen denna helg
20 min spenderades på EMH´s golv i torsdags och 30 min igår, 10 min på Elixia och 20 min på Tullin´s. Innan du ens tänker tanken så är svaret Nej det var inte tackvare att jag låg och körde stekar stilen och gjorde push-ups nej nej. HAHA. Skulle vara sjukt skoj åtminstone.. haha.
Nee men jag älskar näsblod. Så fräscht! På hemvägen snackade vi om just näsblod och då började jag garva..
Ibland får jag de i dom minst tippade situationerna ;) HAHA!!!
Vilket minne för övrigt.

High five!

Kollektivet ska få höra lite musik nu.. dags att förbereda sig inför lite asjobbig morgonträning.. Wiihoo!
Bildbevis återkommer vi med. Hittar inte min kabel just nu. På tal om kabel.. vi har hittat nätverkskabeln.. VÄRT! Så nu kan BF 2 blogga utan att störas. Good!
Mycket trevligt igår, uj uj. Tulli´s fick dissen så gick mot stan, inga kommentarer. Brödlevererare (tänk lastbil) överallt.. uhh!!

Deli De Luca ska skatta sig lyckliga att dom har Theo vid HiO, han är en riktig guldklimpbög. Honom diggar vi -Tummen upp!

Hell-O diggar inte; Den nya formen av rödvecka..

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0