< Home

Bananrepubliken

 
Jag fattar verkligen ingenting..jag har gått och blivit missbrukare
Suck.
Trodde inte det skulle bita på mig.. Har försökt att se igenom fingrarna nu många gånger om men det går inte.
Ibörjan var det bara lättare saker, små saker. Inte alls som nu.
Förr åt jag bara banan skids.. sen gick det över till tyngre saker och jag började äta fruken.. nu kan jag inte stå emot att äta skalet också.
"Hej jag heter Emelie Hamberg och jag är bananmissbrukare."
-
Hej Emelie!

Har haft Intervention med mig själv så nu kan jag gå rakryggad igenom personalrummet och snegla på skålen fylld med bananer. Jag kan se dom men ska inte röra dom.
Pff.. good luck!
Bilden säger allt.. jag har väl inga problem.. ehh eller? Flackar galet med blicken och ler lite.. Pillar mig i håret och ler igen.. Eller? (osäker röst)

Har sagt till mig själv och mina arbetskamrater att jag ska lära mig äta en frukt fram till sommaren. Om jag nu ska genomföra detta är det bäst att det är den nyttigaste jäkeln av dom alla så det är värt mödan. Så nu ber jag er att hjälpa mig- Vilken ska det bli?
Päron låter så smaskigt när folk suger åt sig av päronsaften,
melon är den som skriker sommar, äpple har det klockrenaste ljudet.. ja ni ser.. Svårt!!



Dagens matlista:
Frukost
Cultura jordgubb med  ICA Crunch Jordgubb
(OBS! Det är bitar i och jag äter:) ) 
En rågad skopa proteinpulver i Culturan
Leksands Hårdmacka med Gouda Ost
Ett glas äpplejuice

Lunch
Fullkornsmakaroner, Qournfileér, Chasewnötter 
Mjölk i ett XXL-glas:) 

Mellanmål 1 (på jobbet)
Banan(er)

Middag
Biffstroganoff, Kycklinggratäng och Pasta..(ihop blandat med något konstigt)
Det var en dag då vi körde buffé på kvällsskiftet. Det låter glassigare än vad det är vill jag lova!
Vi kan nog alla stava till Findus -frysta maträtter.

Mellanmål 2 (fortfarande på jobbet.. suck)
Banan(er) 

Kl har slagit 20.30 och jag sätter igång och tränar. I omkl har jag hunnit få i mig ennu en banan.

Kvällsmat
En servering av lite påfyllning.
22.45 äter jag dagens lunch samt ett dussin Marie Kex.
Mjölk i ett litet glas och ett ½glas Pepsi Max som Bacon bidrog med.

00.00 och jag skulle kunna äta hela natten:)
Där har ni min omsättning. Det är INTE några små matportioner jag tar. Galet vad kroppen behöver mat. 
Det gillar vi.

Så jäkla intressant eller hur?

Om jag kommer hem i helgen, kan ni som vill träffa mig ta kontakt så jag kan styra upp lite. 
Efter tisdag kommer jag inte kunna träffa någon av er.. Smärta!!
Återigen - Sjukt nervös!

Underbart Bitterfittan har lämnat Mjölby och bikten för ett karriärslyft. HAHA! För oss Bacon!
Denna lilla trailer av BF är underbar.. fan va kul!
http://kanal5.se/web/guest/ballaravstal/webbtv/-/k5videoplayer/single/54902/none/

Hell-O diggar; 2 kg plus på vågen. Hööög Feeemmmaaa!!





                                                                                                         

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0