< Home

Slår ett slag för planeringsskillsen man besitter

Woow.
Det blir nog great.

Göteborg tur och retur lite snabbt. Kan konstatera att fröken Hamberg kan om hon vill fokusera några sekunder när klotet ska kastas för att sedan skaka loss som aldrig förr.
Sjukt kul, en dj som spelade gamla och nya låtar.
Killarna hade dock problem med tävlingsnerverna. Pinsamt emellanåt. Men låtsades inte känna dom.
Nerf börjar bli riktigt runder och fin nu eller för att uttrycka mig som jag gjort hela helgen , hon är tjock!
Charmerande tjock.
Sanna hur ser din mage ut? Nästa vecka måste jag få klämma och känna.

Bacon- du vågar fan inte le. Ska ta upp en falukorv och smiska dig med i så fall.
Spotta ska vi gö en vacker dag, sådär som bara vi kan.

Skapligt stressad dag.. lämnade Götet 07:45 anlände till Oslo Bussterminal 11.30.
Bussen till jobbet går normalt 11:31 jag missade den med fyra min. Shiit. Fick ta den som ger mig känslan av omväg, men men. Tung väska och en påse packad med stuff. Väl framme kl 12:05 kände jag hur svetten rann. Hett tänkte jag.
Noot.
Bror ringer mitt i allt, han passerar tydligen Oslo idag för att lasta lite (den jävlen ska kö ner till Grekland, inte okey!!). Bestämmer en fika på Oslo S efter jobbet, vilket jag glömmer bort i all trötthet men som han glatt påminner mig om halv åtta.
Yey tänkter jag, släpa på allt tungt igen. Can´t wait.
Väl där var det mysigt att få en kram som liknade en sådan man ger till någon som är så pass sjuk att det smittar om man kommer för nära. Mys. Men han bjöd på fika på deli de luca och vi satte oss på stolarna där man väntar på tåget.
Här snackar vi lyxfika.. haha. Allt hade ju nästan stängt så.. man tar det man har helt enkelt.

Naza min absoluta favvo blatte (ohh nej vad skrev hon nu.. Blatte. Så kan man väl inte gö. Johooorå:) Det går alldeles utmärkt- Så sluta titta dig över axeln nu om någon i din omgivning såg vilken sida ni just var inne och läste på som skriver sådana ord.) Låång parantes. Men det är hon värd, den lilla hobbiten.
Älska kollektivet.

Imorn kommer Nea och joinar och sen på fredag kommer Bacon, vilken hysterisk bra vecka.
Sen kommer väl mensen mitt i allt också, bara en sådan sak -High five på den!
Firar kvinnodagen i efterhand med allt som ligger en kvinna närmast hjärtat, sina vänninor och sin mens.
Finn ett fel.

Hell-O diggar; Era kommentarer.. Adde- oss emellan, så kan det vara min kropp om du vill.. Om Åsa vill;) HAHA!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0