< Home

När det gamla och uttjatade blir så gammalt att det blir nytt

...Dough Ross, Carol Hathaway och Peter Benton förgyllde min kväll..

..med lite dragblåster av Svärdh´s nyinspelade låt. 
Din pipa och talang skulle man döda för att ha (läs; få).
Hur nu själva övertagandet skulle gå till det är det stora dilemmat.
Sagt det förr och jag kommer att tjata hål i huvudet på mig själv med detta (för övrigt er med)..
Ia, du kommer bli något stort.
Den dagen du badar med heta modeller i din pool som är full med pengar.. Då är det du som måste Hooka up mig med minst en av dom.. (modellerna alltså, pengarna snor jag)
DEAL!?!!!

Avsmak för mina tankar just nu. Jag försöker råda bot på dom med att inte tänka. Skulle vilja säga att det går,
som väntat, otroligt bra!

Seriöst jag ska gillar inte (facebook skadad) en tom kall säng.
NEJ TACK!
Så kastar mig genast i den med fönen i högsta hugg och bygger ett tält med mitt vänsterben som krampaktigt får vara pinnen i mitten.
Här var det cirkus!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0