< Home

SvinVaccin



Svinvacin.
Då får vi se om det stämmer med alla dessa smärtor som ska dyka upp dagen efter.
Jag fick idag lära mig att smärtan folk upplever är p.g.a det är ett vävnadsretande vaccin.
Ehm okey. Nåväl nu är det i blodomloppet så nu har jag inga ursäkter till mitt svin-liknande-beteende.

Har spoonat med syrran i natt. Helt awesome!
Vaknade av att jag kände mig utittad. Lyfte på huvudet och där står han, Charlie , jag blev så himla glad
och han, tro det eller ej, lika glad. Han kastade sig på mig i sängen och gav mig den mysigaste kramen ever.
Gosunge!
Fick veta av Martina att han hade smygit på mig när jag sov.. då han inte riktigt såg vem det var som låg
begravd i sängen så berättade hon att det var Emelie.
Charlie säger då till sin Martina; Hon älskar ju mig!!
Så in i att jag gör.

Har träffat en sjuk Muttis och en mindre sjuk Sanna och en helfrisk Wilton. Återföreningar är bortom varje hörn. Lycka!

Ångesten har hittat in i min kropp och jag får bara mer och mer panik när jag ser alla bekanta som
planerar, väntar, eller redan har skaffat barn. Motala - bebistätaste staden vid vattnet.

Nu känner jag doften av Mamis köttbullar. Hur gott kommer inte det att bli?
Ikväll ska jag återigen träffa Muttis och Sanna för lite film innan jag åker vidare till Bacon´s penthouse.
Kvalité och Kvantitét!



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0