< Home

"Nae jag har inget att tillägga. Det ser väldigt bra ut..."

Wiiiihoooooooooooooooooo!!!!!!!!

I feel like dancing, dancing.. Yeah! Ni anar inte hur lycklig jag är just nu. Jag klarade det. Det gick med 2 jobb och skola. Jaaaarrrååå! Tack till er alla som har stöttat och hjälp mig. Ni har fått tagit ett tungt lass. En frustrerad Hami
är inte att leka med. Mohaha.

Konstigt att vara klar. Kroppen är inställd på att plugga varje lediga minut men nu.. fri. Fri som en fågel.
Jag bölade fram värsta tsunamivågen när jag hade lagt på luren. Så ska det vara, känslor

Framåt Kamrater!!

Nu ska jag träna och det ska bli helt underbart. Har fått riktigt bra feedback från intervjun igår. Jag skakar..:)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0