< Home

Pearl of Scandinavia




Sitter och tittar ut på vattnet som passerar, solen blændar mig med hjælp av vattnet. Det ær fint ute.
Har precis haft ett "moment" till filmen My sister is my keeper (tror jag den hette). Amehhh, tårar!

Køpenhavn, oj så vackert. Vilken shopping man hade møjligheter till. Urban Outfitters ær och kommer alltid vara en favvo. Superdry hade kængorna jag letat efter, inte min storlek - såklart. Såg ett par grymma skor, men som vanligt før stora. Storlek 40 skulle man ha, finns fan alltid. G-star hade jeansen som satt som dom skulle. Jag har aldrig gillat G-star men nu jæklar fick jag upp øgonen. Byxorna var næra på att få følja med till Oslo men dom var lite før långa så håll tummarna på att dom finns på G-star i Oslo nu. Lite har jag shoppat men det var inget mærkværdigt en jacka som jag kan ha nu i høst och en møssa. Vi går mot kallare tider mina vænner.

Bæsta trion, Puttra, Kalle (Karlsson) och Jag. Hytt nr 6409 ær the place!

Nu måste jag gø några diagnoser, den egentliga anledningen till att jag skulle in på datorn. Men ni vet hur det ær,  man kør alltid sitt race, bloggen, bloggar, facen... ja ni kan den. Men nu, infokomp.se. Rysningar!!

Skepp o´hoy!

Om ni var på Luux igår så ær det eran plikt att berætta hur det var!!


Ær det nu jag var tvungen att be om en sjøsjuktablett innan vi ens hann læmna kajplats. Att det var. Haha!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0