< Home

Att packa ner sitt "mest behövande" i en väska


Behöver jag säga att ordet HJÄLP!! har skrikits ut ett par gånger?!?
Har haft tre ryggsäckar här hemma som gett sänt mig olika signaler.
Ryggsäck nr 1. Min morbrors 65l. Vi vet att den är tålig då den varit med förr.Dessvärre är det ett hål i den så kändes inte helt hundra att dra med den
Ryggsäck nr 2. Inhandlades efter mycket letande och funderande i Linkan på en viss sportbutik, 65l.
Kanon rygga.. MEN den har dragkjedjor istället för dragsko. Stort minus. Det stora pluset är att man
kan ta bort en 10l travelbag.
Ryggsäck nr 3. BUDGET-ryggan som ger mig hela 75l och håller väl säkerligen samma kvalité som
Harrys Pub i Motala en helg.
Men man får förmodligen vad man betalar för här. Går den sönder så blir det att inhandla en ny.

Vilken rygga blev det då?
Jaa ni.. jag har ju stördaste beslutångestn men efter tre dagar med ompackande och omkringgående i huset så har
vinsten fallit på Budget varianten.

Med tanke på att packningen, i stort sett, är avklarad så känner jag att det nu är så nära.
Mamma har nog minst lika mycket resfeber som mig och Sara tillsammans.
Hon tjatar om precis allt. Plus att min kära mormor var här också så ni kan ju tänka er
två "mammor" som verkligen tjatar. Men såklart med all välmening och jag
är tålmodig idag, jag tar det. Ska faktiskt fly från Motalaibirien om bara några timmar.
Om ca halvtimman tror jag att älskade mami ska kasta in mig och väskan i bilen.
Ikväll bär det av mot Nyköping och tant grön.

På måndag stiger vi ur planet efter en 26h lång flygresa. Helt fantastiskt.
Jag älskar flygplatser och jag älskar att flyga.
Ett stort tack till Fredrik "Grädde" Jacobsson som fixat in grym musik på min
ipod.
Jag är så laddad för denna resa.

Det värsta med den här veckan är att jag inte alls kommit ner i varv som jag lovade
mami.
Misslyckande.
Vill bara ha ett dygn till så jag kan krama om min coola mamma.
Brorsan är här i krokarna och kollar så lillsyrran har med sig allt.

"Att få iväg syrran på resa 2:1"
Vilket projekt.

Veckans konstaterande; Den här staden, Motala, är på tok för liten och infekterad för mig.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0