< Home

Gate F63

JAAAAAAAAAAAAAAADÅÅÅÅÅ!
Ungefär så tänkte vi att vi skulle känna oss när vi skulle entrade arlanda.
Känner vi så nu då?
Jao.. vi är trööötta men väldigt väldigt glada.
Tror Tanterna (vi) har lite svårt att inse vad som kommer att ligga framför oss dom närmaste månaderna.
Min kompanjon till höger i skrivandes stund kollar in valutakurserna då det är hon som kommer vara VD för ekonomin och jag bara en assistent som gör dom där otroligt roliga slavärendena. Hon står för tänkandet,när det kommer till pengar och att räkna om, i sällskapet.
Min Choc-u-lator (en kalkylator som ser ut som en chockladkaka och luktar(!!) som en) är med i handbagaget.
Tack Carro!
Mitt godisbegär kommer få sig sin lugnande dos varje dag.
Jag lovar att inte prova att bita i den igen.

Det kommer att bli uppdateringar här på bloggen såklart men även på följande sida.
resedagboken; hami
Där ska jag även få tant grön att skriva lite. Bloggen blir det bara min synvinkel (herregud kände jag där
på en gång) av saker och ting. Den kan ju ofta vara lite snedvriden. Så använd den långa stubinen när ni läser.

Nu vet vi inte när det blir av att vi gör ljud ifrån oss igen. Kanske på Hotellet som vi har bokat första nätterna i
Cebu City.

Tanterna har lämnat rullatorerna (backpackerryggorna) och har lämnat in dom som specialbagage i sina flightbags.
Håret han inte rullas i morse så bilder kommer vi inte att bjuda på.
Vad vi där emot gärna bjuder på är detta.
Stockholm - 11´C
Filippinerna + 28´C

Information till oroliga föräldrar som hellre såg att vi tog en all inclusive charter istället för detta
fria och oplanerade backpackerlivet.

Stockholm - London
11:45          13:30
London - Hong Kong
18:05     13:55 (1 feb)
Hong Kong - Cebu City
16:00          18:40

alla tider är angivna i lokaltid.

Heeeeeej dåååååååååå blekfisar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0