< Home

Nästa Nyköping, Nyköping nästa!



Då har man tagit avsked av familjen. Kom på nu att jag glömde katten. :(
Opps.
Mami - sanningen ska alltid fram, jag grät gärnet när du skickade smset.
Mami skickade sms när hon satt i bilen utanför bussen och bara väntade på att den skulle åka iväg.


Fick ett samtal på bussen och kände en stor glädje och uppskattning när en kille från Arlanda var i andra änden.
Mannen berättade att det var en god idée om vi ringde Arlanda imorgon innan vi åker för att se om det är en eventuell försening.
I det här läget var jag lyrisk av service vi hade blivit tilldelade. Det finns hopp om servicebranchens framsteg.
När jag hade lagt mannen på min - att lita på lista - så kände jag en oro.
Oron var inte där för inte.
Jag hör lite tissel och tassel och sen säger mannen..." Emelie, det här är någonting Antonsson.."
Då ramlade kronorna ner.. snacka om att ha blivit blåst av en blondinvän!!
Men jag ger honom och hans polare det, för dom var så sjuuukt grymma på att lura mig.

Dagens lärdom; Lita aldrig på främmande människor!
HAHAHAHA!!

Det är kallt, sviiiin kallt. Härligt för er! Imorgon så drar vi halv sju från Nyköping.
Tant Grön och Tant Lila drar på vift!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0